Vraag
Sylvia Witter 4 weken geleden

Gezocht: goeie voorbeelden om klantwaarde te bepalen

Marja Ho-Dac, directeur van de Nierpatienten Vereniging Nederland (NVN) is op zoek naar instrumenten om de behoefte /klantwaarde te bepalen. Welke beproefde manieren zijn er om er achter te komen wat voor patiënten belangrijk is: patient story's, focusgroepen, etc.

Omdat Lean denken begint bij de klantwaarde zijn er binnen Lidz vast goede voorbeelden/ handigheden/ standaarden. 

Met welk instrument of methode heb jij goeie ervaringen?

Lees meer over: behoefte klantwaarde
3 antwoorden
Ellen Duijnhouwer
4 weken geleden

Hoi Sylvia, we werken in het St. Antonius met de FeedbackRadar, een instrument waarbij afdelingen zelf vragen bedenken, de resultaten direct op een visuele en aansprekende manier kunnen zien en aan de slag kunnen met verbeteren.

Daarnaast wordt er ook gewerkt met het instrument Patient Journey. Mocht ze meer informatie willen dan kan ze me natuurlijk benaderen. Groet Ellen

Sylvia Witter
4 weken geleden

Bedankt Ellen! 

Elske Heeren
4 weken geleden

Wij hebben heel goede ervaringen met Patient journey mapping hiervoor. Gegevens kun je hiervoor zowel via focusgroepen als individuele interviews verzamelen. Marja, van harte welkom!

Is jouw vraag nog niet beantwoord?

Stel nu je vraag aan 337 experts!
Stel je vraag
Vraag & AntwoordKalenderKennisbank