Voor organisaties
De voordelen van Lidz
- Alle medewerkers van jouw organisatie (de 'zorgverbeteraars') hebben toegang tot www.lidz.nl met tools, kennis, contactgegevens en vraag- en antwoorden vanuit ruim 55 zorgorganisaties in Nederland.
- Gratis bijeenkomsten voor diverse doelgroepen waarin uitwisseling tussen organisaties en verbeteraars plaatsvindt.
- Trainingen, zoals de ‘Masterclass online Lean faciliteren’, tegen kostprijs.
- Inzet van de Lidz coördinator voor specifieke vragen, het stimuleren van contacten en het organiseren van evenementen gericht op het uitwisselen of ontwikkelen van kennis over Lean in de zorg.
Welke organisaties doen mee?
Alle zorgorganisatie die willen bijdragen aan kennisontwikkeling rond Lean werken in de zorg, kunnen deelnemer worden van het Lidz kennisnetwerk. De voorwaarde is dat je als organisatie zichtbaar aan de slag bent met Lean, of concrete plannen hebt om te starten met continu verbeteren. Daarnaast ben je bereid om kennis te halen én brengen en betaalt de organisatie de jaarlijkse bijdrage. Hier zie je welke zorgorganisaties al meedoen.
Aanmelden kan bij Bureau Lidz via bureau@lidz.nl of telefoonnummer 079 363 81 22. Daar kun je ook terecht voor meer informatie. Zodra jouw organisatie deelnemer is van ons netwerk, kunnen al jouw zorgverbeteraars een profiel aanmaken op dit kennisplatform.
Kosten en voorwaarden voor deelname
- Organisaties betalen in 2024 € 3.500 per jaar (ex btw) om deelnemer te worden van het Lean in de zorg netwerk. Organisaties met minder dan 150 medewerkers betalen € 1.750 per jaar.
- Medewerkers van onze aangesloten organisaties maken gratis een profiel aan op dit platform.
- Om het netwerk proactief te houden, is het belangrijk dat je zowel informatie, kennis en ervaringen haalt als brengt.
- Alle gegevens die je deelt, deel je op basis van vertrouwen in de andere deelnemers. Samen ontwikkelen we kennis en bouwen we aan de toekomst van de Nederlandse zorg.