Kata coaching in de praktijk met Marielle Zwaga en Fenna Eefting van revalidatiecentrum Vogellanden
https://app.springcast.fm/player/episode/66732?theme=springcast
Vogellanden biedt medische specialistische revalidatie en bijzondere tandheelkunde voor jong en oud. De visie van Vogellanden is als volgt beschreven: Wij coachen elkaar en de patiënt naar een zo goed mogelijk leven. KATA coaching is de manier van coachen die binnen Vogellanden organisatie breed omarmd wordt. De aflevering van vandaag gaat over de toepassing van KATA coaching in de praktijk. Ik ga hierover in gesprek met Marielle Zwaga, lean manager bij Vogellanden en KATAKANJER en met Fenna Eefting, de bestuurder van Vogellanden.
In de interviews met Marielle en Fenna hoor je hoe belangrijk coaching is in de reis naar een continue verbetercultuur en een lerende organisatie. Heel inspirerend zijn hun inspirerende verhalen over hoe de coaching hen helpt in hun persoonlijke ontwikkeling.
Nieuwsgierig geworden naar de ervaringen van Marielle en Fenna? Luister dan de hele podcast.
Linkjes naar meer informatie vind je hieronder:
Bekijk hier de website van Revalidatiecentrum Vogellanden.
Volg Marielle Zwaga op LinkedIn.
Volg Fenna Eefting op LinkedIn.
Luister hier naar podcast #8 KATA coaching.
Over Esther Schuurmans
Esther Schuurmans is al jaren gepassioneerd in organisaties (o.a Erasmus MC en IJsselandziekenhuis) aan de slag om samen met leiders en hun teams een continue verbetercultuur te creëren. Zij gelooft dat bevlogen medewerkers de sleutel tot succes zijn. Zij is een echte lean believer en zet hierbij in op prestatieverbetering vanuit de kracht van de werkvloer.
Met deze podcast wil ze leiders inspireren om succesvol continue verbetering te realiseren met hun teams. Door middel van interviews met experts en leiders krijg je een inkijk in de ervaringen en lessen binnen andere organisaties. Na ieder interview geeft Esther in een solo aflevering haar visie op een onderwerp uit het voorgaande interview.
Deze podcast wordt je aangeboden door Q4All. Dit staat voor “quality for all”, dat staat voor meer kwaliteit voor iedereen, dat wil zeggen klant, medewerker en organisatie.